Google+ Followers

Thursday, 4 July 2013

Review Man of Steel (2013)

Apa korang tak tengok lagi?

Aku dah tengok lama dah, tapi baru berasa nak komen. Mula-mula aku tengok, aku fikir ini cerita Transformers ker? Oh, rupanya kerja amir Mokri. No wonder.

Tapi aku suka skripnya;

Lois Lane: What this "S" stand for?
Superman: It's not an "S",on my world it means "Hope".
Lois Lane: Well,here it's an "ass".How about... Sup...

Aku ketawa part ini. Dan orang sebelah aku pandang aku buat muka hairan. Aku peduli apa.

Bagi aku cerita ini biasa-biasa aja, dan kalau kau nak kira benda-benda logic, kau memang tak boleh nak dibawa tonton wayang.

Ok teng bye

2 comments:

sweet life said...

tunggu tuk download kat internet jelah citer ni.. hehe...
S for Sup...
XP

Yasmin said...

Cerita die meleret sangat. Tapi ok je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...